Programmi konsultandid ja turueksperdid

Oleme programmi „Süsteemne eksport Euroopas digitaalsete müügikanalite kaudu“  jaoks kokku pannud rahvusvahelise meeskonna, kelle puhul saame olla kindlad, et nad suudavad täita neile pandud suuri ootusi ning leiavad aega, et Eesti ettevõtete eksporditeemade arendamisele pühenduda.

 

  • Moodul 1 - Ekspordituru valik

    Jean Sutton (GBR)


    Veebiseminar “Ekspordituru valik ja metoodikad”

    Konsultant Jean Sutton on turundusstrateegia ja uuringute ekspert Suurbritanniast. Tal on oma konsultatsioonibüroo Londonis, lisaks sellele on ta koolitanud ettevõtjaid Eestis, Sloveenias, Rootsis, Ukrainas ja mujal. Ta on praktiline ja inspireeriv ning oskab suurepäraselt oma mahukaid teadmisi ja kogemusi edasi anda. Ta on tegelenud viimase 20. aasta jooksul üle 100 uurimisprojektiga peamiselt B2B turgudel.
    Jean teab hästi Eesti väikeste ettevõtete tausta, tal on mitmekülgne kogemus erinevatest sektoritest. Ta aitab tuua välja erinevate valdkondade ettevõtete jaoks vajalikud infokanalid ja oskab lihtsalt selgitada praktilist turu- ja kliendi-info kogumist.

  • Moodul 2 - Turu-uuringud

    Jean Sutton (GBR)

    Veebiseminari “Turu ja kliendi vajaduste uuring ning analüüs”

    Konsultant Jean Sutton on turundusstrateegia ja uuringute ekspert Suurbritanniast. Tal on oma konsultatsioonibüroo Londonis, lisaks sellele on ta koolitanud ettevõtjaid Eestis, Sloveenias, Rootsis, Ukrainas ja mujal. Ta on praktiline ja inspireeriv ning oskab suurepäraselt oma mahukaid teadmisi ja kogemusi edasi anda. Ta on tegelenud viimase 20. aasta jooksul üle 100 uurimisprojektiga peamiselt B2B turgudel.
    Jean teab hästi Eesti väikeste ettevõtete tausta, tal on mitmekülgne kogemus erinevatest sektoritest. Ta aitab tuua välja erinevate valdkondade ettevõtete jaoks vajalikud infokanalid ja oskab lihtsalt selgitada praktilist turu- ja kliendi-info kogumist.

  • Moodul 3 - Turule sisenemise strateegiad

    Bjørn Hembre (NOR)

    Veebiseminar “Positsioneerimine sihtturul” ja veebiseminar “Müügikanali valik”

    Konsultant Bjørn Hembre  on Norra konsultant, kes on aidanud mitmeid Eesti ettevõtteid Norra turule sisenemisel. Bjørni tugevus on laiem kontseptuaalne ja terviklik lähenemine turule sisenemisele ja positsioneerimisele. Üle 12 aasta kogemust strateegilise disaini konsultandina Saksamaa, Hiinas ja Norras on talle andnud arusaamise kasutajate ja kultuurikonteksti mõistmiseks ning võimekuse seda kasutada ärilahenduste loomisel. Ta näeb alati suurt pilti, kuid hoiab fookuses kliendi vaadet. Ta on õppinud Handeshøgskolen BI-s, Duisburg-Esseni Ülikoolis ning tal on magistrikraad Norra Teaduse ja Tehnoloogia Ülikoolist (NTNU).
    Ta on tugev kontseptsioonide looja, väga hea kogemusega positsioneerimisest ja müügivõrgu loomisest, näeb strateegilist tervikpilt ning omab koostöökogemust Eesti ettevõtetega.

  • Moodul 4 - Ekspordikuvand

    Steve Rawling (GBR)

    Veebiseminar “Ekspordikuvandi loomine ja storytelling virtuaalsete kanalite kaudu”

    Konsultant Steve Rawling on rahvusvaheline innovatsioonitehnikate raamatu “Be Creative Now” autor (2016) ja storytellingu ekspert Suurbritanniast. Steve on aastaid aidanud inimestel arendada uusi ideid ja jutustada oma töödest suurepäraseid lugusid, et luua kontakt klientide, töötajate ja investoritega. Ta töötab meediaettevõtetega, innovaatiliste ettevõtete ja ülikoolidega kogu Euroopas. Steve on endine BBC TV News ajakirjanik ja BBC Academy koolitaja, esineja ja konsultant.

    Stevel on suurepärane meediakogemus, oskus lugusid struktureerida ja väga hea koolitaja kogemus. Ta on töötanud rahvusvaheliste ja Eesti ettevõtete lugudega ja nende arendamisega ekspordi jaoks, omandades oskuse kiiresti mõista ettevõtete äri sisu ning panna inimesi avanema ettevõtte lugusid rääkides ning tema soovitustega arvestama.

  • Moodul 5 - Müük digitaalsete kanalite kaudu

    Artem Daniliants (FIN)

    Veebiseminar  “Ettevõtte koduleht” ja veebiseminar 2 – “Ettevõtte e-pood”

    Konsultant Artem Daniliants on internetiturunduse, SEO, e-kaubanduse ja tehnoloogia spetsialist. Juba keskkooli ajal õppis ja tegeles ta programmeerimisega, avaldas oma esimese kodulehe, õppis iseseisvalt SEO’d ja netiliiklust väga edukalt juhtima ja seda kõike ilma turunduseelarveta. Arendades oma teadmisi kuidas optimeerimine võib interneti põhiseid ettevõtteid aidata, suutis ta oma äri kasvatada ja jõudis lõpuks 500 000 aktiivse kasutajani. Peale müügi-, klienditeeninduse ja -programmeerimise õppimist asutas ta 2010. aastal oma firma LumoLink, mis on teedrajav ettevõte, kus on edukalt ühendatud tehnoloogiaid ja veebiturundus. Artem on töötanud marketingi konsultandina, turundusjuhina ja nõustajana mitmetes soome ettevõtetes ning konsulteerides rahvusvahelisi ettevõtteid Soome ja Rootsi turule sisenemisel. Artem on õppinud Oulu University’s (Soome) IT ja ärijuhtimist.
    Tal on suurepärane ja pidevalt arenev kompetents digimaailmast ning tal on imetlusväärne osakus koolitajana keerulisi teemasid lihtsalt seletada. Olles praktikuna online äris igapäevaselt tegev, on Artem kursis valdkonna viimaste arengutega ning suudab neid hästi edasi anda, kogemus ettevõtete nõustamisest on andnud talle ülevaate Eesti ettevõtete kodulehtedest, mida kasutatakse ekspordiks, ja e-poodidest, tänu millele suudab ta kiiremini nõustamisel pakkuda ettevõttele nõu ja abi.

  • Moodul 6 - Läbirääkimised

    Uwe Sponholtz (GER)

    Veebiseminar “Läbirääkimiste alused ja läbirääkimine virtuaalsetes tingimustes”

    Konsultant Uwe Sponholz on suurepäraste teoreetiliste teadmiste ja praktiliste oskustega nii turunduses kui müügis. Ta on insenerimõtlemisega analüüsija, kes näeb äri tervikvaadet ning oskab seda hästi seletada ning panna seda kogema läbirääkimiste koolitustel.
    Alates 2003. aastast on ta Sponholz and Partner juhtivpartner ning omab pikaajalist rahvusvahelist äri kogemust. Uwel on kogemus meditsiini toodete müügist ning teadmised tehnika ja tööstus lahenduste valdkonnast. Ta tunneb hästi kaubandust ja teenusettevõtteid ning omab pikaajalist rahvusvaheliste müügimeeskondade koolitamise kogemust erinevates ettevõtetes B2B turunduse ja müügi valdkonnas. Varasemalt on ta olnud mh ülikooli projektijuht ja dekaan.

    Uwe on õppinud The University of Applied Sciences Würzburg-Schweinfurt (Saksamaa) strateegilist juhtimist ja tööstustoodete turundust.

    Ta on koos Waldemar Pfhörtszhi ja Philip Kotleriga kirjutanud raamatu H2H Marketing: The Genesis of Human to Human Marketing.

  • Turueksperdid

    Soome ja Rootsi turuekspert Markus Johnsson

    Markus Johnsson on mitmekülgse ekspordi, müügi- ja ettevõtluskogemustega rahvusvaheline ärinõustaja ja coach Rootsist. Markus on ärimudelite loomise ja nende turgudele viimise ekspert. Talle pakuvad huvi nii trendid ja äritegevuse kasvu strateegiad kui ka inimeste motiveerimine ja coaching. Markus on töötanud tegevdirektorina, ekspordihaldurina, projektijuhi, müügiesindaja, vanemkonsultandi, treeneri, koolitaja ja asutajana. Alates 2009. aastast on ta tegutsenud peamiselt oma enda firmas, aga ka projekti ja start-up juhina teistes ettevõtetes. Markusel on müügikogemus nii Skandinaavia turgudel kui Saksamaal, lisaks on varasemalt töötanud Eesti ettevõtetega, kes on soovinud neile turgudele minna. Viimase 11 aasta jooksul on ta tegelenud peamiselt rahvusvahelise ettevõtluse arendamise ja müügikoolituste ning coachinguga rohkem kui 20 riigis. Täna on Markus ka aktiivne ekspordijuht, kes müüb Skandinaavias SES-Lighting tooteid.

    Markus on lõpetanud Copenhagen Business School (MBA, Taani), lisaks on ta õppinud ka Linköping University’s (Rootsi), The Julius Maximilian University’s of Würzburg (Saksamaa), California State University’s (USA), Umeå University’s (Rootsi).

    Soome ja Rootsi turuekspert digitaalsete müügikanalite valdkonnas Martina Vazzoler

    Martina Vazzoler omab unikaalseid ja sügavaid teadmisi elektrooniliste turuplatside (marketplaces) kaardistamisel ja nende kasutamisel oma e-poodidega integreerimisel. See on väga eriline kompetents, mis on oluline Eesti ettevõtetele. Martina on kaasatud põhiliselt Soome ja Rootsi turu eksperdina, kuid valmis jagama ka oskusi teistel turgudel.

    Ta on kaua töötanud turunduses ja kommunikatsioonis, aga viimastel aastatel spetsialiseerunud digitaalsetele projektidele, mille raames ta on teinud koostööd näiteks Twitteriga, loonud digitaalse turunduse ja transformatsiooni strateegiaid ja tasuvusanalüüse mitmetele ettevõtetele nagu näiteks kirjastus, IT toodete edasimüüjale ja aidanud neil laieneda digitaalsete kanalite kaudu rahvusvaheliselt. Digitaalsete strateegiate loomisel toetub ta andmetele ja sügavale infoanalüüsile.

    Martina on sotsiaalse kaubanduse e-poe e-Italy looja, mis tegutseb rahvusvaheliselt Itaalias toodetud kaupade vahendamisega. Ta on selle ühendanud 10 Amazoni ja 9 Ebay kontoga ning saavutanud suurepäraseid müügitulemusi.Martina on välja andnud koostöös IUSVE di Mestre ülikooli üliõpilastega raamatu veebiturgudest ning sellest, missuguste strateegiaga nendel edukas olla.

    Soome ning Rootsi turu ekspert Artem Daniliants

    Artem on töötanud marketingi konsultandina, turundusjuhina ja nõustajana mitmetes soome ettevõtetes ning konsulteerides rahvusvahelisi ettevõtteid Soome ja Rootsi turule sisenemisel. Artem on õppinud Oulu University’s (Soome) IT ja ärijuhtimist. Tal on suurepärane ja pidevalt arenev kompetents digimaailmast ning tal on imetlusväärne osakus koolitajana keerulisi teemasid lihtsalt seletada. Olles praktikuna online äris igapäevaselt tegev, on Artem kursis valdkonna viimaste arengutega ning suudab neid hästi edasi anda, kogemus ettevõtete nõustamisest on andnud talle ülevaate Eesti ettevõtete kodulehtedest, mida kasutatakse ekspordiks, ja e-poodidest, tänu millele suudab ta kiiremini nõustamisel pakkuda ettevõttele nõu ja abi.
    Saksa turu ekspert Maciej (Matti) Kawecki

    Maciej on aidanud Eesti IT ettevõtetel siseneda ja laieneda Saksa turul. Ta on saavutanud häid tulemusi ja teab hästi Saksa IT maastikku. Maciej on Saksamaal elanud üle 10 aasta. Tal on kogemus eduka start-up´i loomisega ärianalüüsi valdkonnas ning peale selle edukat müüki on ta toetanud paljusid Poola ja Rootsi ettevõtteid Saksa turule sisenemisel.
    Tal on tugev äriarenduse taust ja oskus leida fookusi, suur kogemus Saksa turule ettevõtete toomisel ning terviku nägemine uute turgudele ekspordi protsessides.
    Saksa turu ekspert Uwe Sponholtz

    Ta on Skandinaavia ja Saksamaa müügikogemusega marketingi ja müügijuht . Alates 2003. aastast on ta Sponholz and Partner juhtivpartner ning omab pikaajalist rahvusvahelist äri kogemust. Uwel on kogemus meditsiini toodete müügist ning teadmised tehnika ja tööstus lahenduste valdkonnast. Ta tunneb hästi kaubandust ja teenusettevõtteid ning omab pikaajalist rahvusvaheliste müügimeeskondade koolitamise kogemust erinevates ettevõtetes B2B turunduse ja müügi valdkonnas.
    Norra turu ekspert Bjørn Hembre

    Bjørn Hembre Norrast on aidanud mitmeid Eesti ettevõtteid Norra turule sisenemisel. Bjørni tugevus on laiem kontseptuaalne ja terviklik lähenemine turule sisenemisele ja positsioneerimisele. Üle 12 aasta kogemust strateegilise disaini konsultandina Saksamaa, Hiinas ja Norras on talle andnud arusaamise kasutajate ja kultuurikonteksti mõistmiseks ning võimekuse seda kasutada ärilahenduste loomisel. Ta näeb alati suurt pilti, kuid hoiab fookuses kliendi vaadet.

     

Artem Daniliants – veebiseminaride “Ettevõtte e-pood” ja “Ettevõtte koduleht” konsultant:

  • töötades praktikuna online äris igapäevaselt, on ta kursis valdkonna viimaste arengutega ning suudab neid hästi edasi anda.
  • Artem omab kogemust paljude Eesti ettevõtete nõustamises.
  • osalemine erinevates eelnevates koolitusprogrammides on andnud talle ülevaate Eesti ettevõtete kodulehtedest ja e-poodidest ning seeläbi suudab ta pakkuda ettevõttele kiiret ja praktilist nõu ja abi.
X