Vaata peasisu

Parim praktika: ettevõtluse auhinna võitmine aitab talente leida

EASi ja KredExi ühendasutus
30. aprill 2019
2 min

Möödunud aastal võitis konkursil “Ettevõtluse auhind” aasta eksportööri tiitli termotöödeldud arhitekruurset puitu eksportiv ettevõte Thermory. Uurisime Thermory välitoodete müügidirektorilt Katrin Reinaste-Parvelt, kuidas on auhinna võitmine mõjutanud ettevõtte käekäiku ning kellel tasuks kindlasti kaaluda ettevõtluseauhindade konkursil osalemist.

Peale auhinna võitmist mullusel konkursil viisime edukalt lõpule ühinemise Ha Serviga ning kasvasime maailma suurimaks termopuidu tootjaks ja väärindajaks. Täna on meil kolm tootmisüksust, kaks Eestis (Lool ja Reolas) ning üks Teuvas, Soomes. Ühinemisega kaasneb alati palju erinevaid väljakutseid, aga tänu heale meeskonnale ja koostöövaimule on kõik laabunud. Möödunud aasta konsolideeritud müügikäive ulatus üle 65 miljoni euro ning meie ambitsioon on lähiaastatel veelgi rohkem kasvada. Selleks võtame rohkem fookusesse turundustegevuse, et täpsemalt sihtida peamisi sihtrühmi ning kasvatada oma tuntust nii kodu- kui välismaal.

Foto: Thermory tegevjuht Johann Sulling “Eesti parimad ettevõtted 2018” auhinnagalal | Foto: Erlend Štaub

Millist mõju avaldas auhinna pälvimine teie ettevõtte tulemustele ja igapäevaelule?

Eelkõige oli see tunnustus meie ettevõtte pühendunud töötajatele, kellele valmistas auhinna võitmine palju rõõmu. Kuigi oleme suuruse poolest Eestis igati arvestatav ettevõte, ei ole me kodumaal kuigi tuntud. Riigipoolse tunnustuse pälvimine aitas tänu ulatuslikule meediakajastusele väga palju kaasa meie kodumaise tuntuse kasvatamisele koostööpartnerite ja potentsiaalsete töötajate seas. Oluline ongi siinkohal rõhutada, et auhinna mainimine töökuulutuses aitas värbamisprotsessis väga palju kaasa, et talente endale tööle meelitada.

Kuidas jõudsite kandideerimise mõtteni ning millistel ettevõtetel soovitaksite konkursil osalemist kaaluda?

Kandideerimiseni jõudsime viimasel hetkel tänu endise kolleegi soovitusele! Julgustame kindlasti teisigi ettevõtteid kandideerima ja oma edulugusid jagama. Soovitaksin konkursil osalemist kaaluda nii kodu- kui välismaal alles tuntust ja usaldusväärsust kasvatada soovivatel alustavatel ja väiksematel ettevõtetel, aga kindlasti ka meiesarnastel pikema ajalooga kasvavatel firmadel. Pisikese Eesti kohta on meil uskumatult palju edulugusid, mis esmapilgul näivad justkui “peidetud”.

Thermory nominatsiooni näeb allolevast videost.

Kandideeri konkursile “Ettevõtluse auhind 2019” veebis: eas.ee/ettevotluseauhind !

Jaga postitust

Tagasi üles