Webinar “How to enter the Japanese market in the food industry?”

Eksport


Aeg
11. mai 2021 kell 10:00 kuni kell 13:00
Asukoht
Veebiseminar Zoom keskkonnas
Keel
Eesti keeles, In English
Korraldaja
EASi Aasia keskus


Kutsume kõiki huvilisi osalema 11. mail kell 10:00-13:00 EASi Aasia keskuse korraldatud webinaril "How to enter the Japanese market in the food industry?".

Covid-19 pandeemia on loonud Jaapanis uue termini “SUGOMORI Shohi” ehk "pesitsev tarbimine". Tarbijate käitumine on muutunud, kuna inimesed hoiduvad kodust välja minemast ja töötavad ning veedavad rohkem aega kodus, et vältida koroonasse nakatumist. Jaapani sise- ja kommunikatsiooniministeeriumi leibkonnauuringu kohaselt on jaapanlaste kulutused reisimisele, vaba aja veetmisele ja moele vähenenud, seevastu toidukulud on vastupidiselt märgatavalt suurenenud. Eriti suur nõudlus on külmutatud valmistoitude, juustu, alkohoolsete jookide ja kiirnuudlite järele.

EAS kutsub koostöös Artisan Honey ja FFT International BV-ga kõiki huvitatud ettevõtteid osalema informatiivsel veebiseminaril "Kuidas siseneda Jaapani turule toiduainetööstuses?". Sellel veebiseminaril osaledes õpivad osalejad paremini aru saama Jaapani toiduainetööstusest ja Jaapani turule sisenemisest.

Ürituse kohta saab lisainfot küsida EASi Aasia keskuse Jaapani eksperdilt Tsubasa Yoshitolt, tsubasa.yoshito@eas.ee


Päevakava

Ürituse eesmärk on tutvustada erinevaid võimalusi Eesti ettevõtetele, kes on huvitatud oma B2B/B2C toidukaupade müümisest Jaapanis ja plaanivad turule siseneda. Artisan Honey jagab oma kogemusi FOODEXi näitusest (Jaapani suurim toidunäitus) ja kuidas nad Jaapanist partneri leidsid. Pärast seda jagab FFT International (Holland) oma oskusteavet suurtootjate turule sisenemise kohta.

10.00 Avasõna ja tutvustus

10.10 “Tundmatust riigist pärit väikese ettevõtte teekond Jaapani turule” - Mr. Sander Sulane, Artisan Honey (eesti keeles)

11.10 “A Dutch salesperson’s approach to successfully developing business in Japan” - Mr. Rutger Mout, FFT International BV (inglise keeles)

12.30 Kokkuvõte

 

Esinejatest lähemalt:

Sander Sulane, Artisan Honey OÜ asutaja ja ekspordijuht

Artisan Honey OÜ mesi on kogutud Eesti kõige rikkalikuma taimestikuga Pandivere kõrgustikult Väike-Maarja ümbruse talude maadelt. Artisan Honey on viimased 7 aastat Jaapani turu poole töötanud ja nad jagavad hea meelega oma kogemusi ja käimasolevat teekonda.

Rutger Mout, Hollandis asuva FFT Internationali tootejuht.

FFT International (Holland) on Jaapaniga äri teinud üle 25 aasta. Rutger liitus ettevõttega 2017. aastal ja suutis aastaks 2020 ettevõtte aastaseid tulusid kasvatada tublisti üle 5 miljoni euro võrra. Ettevõtte tooteid müüakse üle 9000 supermarketis ja ka mitmetes restoranides üle Jaapani.

FFT Internationali kohta lähemalt

Paljud rahvusvahelise suunitlusega ettevõtete juhid soovivad edukalt luua ja kasvatada müüki maailma suuruselt kolmandas majandusega Jaapanis. Üks Jaapanis märkimisväärseid eksporditulemusi saavutanud riik on Holland. Näitena võib öelda, et mitte Suurbritannia ega USA, vaid hoopis Jaapan on Hollandi juustu (Hollandi üks olulisemaid eksporte) suurim maaletooja. FFT International on üks nendest ettevõtetest, mis aitas kaasa ELi toiduainete hiljutisele ekspordikasvule Jaapanisse.



Osalemistingimused

Webinaril osalemine on tasuta, kuid vajalik on eelregistreerimine. Kohtade arv on piiratud.

Üritust kaasrahastab Euroopa Liidu Regionaalarengu Fond.

Register to event

X