Webinar “B2C Brands, how to enter the Japanese market?”

Eksport


Aeg
13. aprill 2021 kell 10:00 kuni kell 12:00
Asukoht
Veebiseminar Zoom keskkonnas
Keel
In English
Korraldaja
EASi Aasia keskus


Kutsume osalema 13. aprill kell 10:00-12:00 EASi Aasia keskuse korraldatud webinaril "B2C Brands, how to enter the Japanese market?"

Selleks, et Eesti VKE-d edukalt Jaapani turule siseneksid, peab olema teadlik Jaapani turu eripäradest. EAS viib koostöös Monordi Ltd-ga läbi webinari "B2C Brands, how to enter the Japanese market?"

Külalisesineja Yoshi Kosuge on äriarendusekspert B2C, tehnoloogia ja meedia/sisu teemadel. Oma karjääri jooksul on Yoshi töötanud erinevates Fortune 500 ja start-up ettevõtetes, sealhulgas Amazon, Qualcomm ning ITOCHU. Peale Soome kolimist 2016. aastal on Yoshi osalenud mitmes B2C brändi projektis. Ta on aidanud ettevõtetel siseneda Jaapani turule ja Jaapani ettevõtetel luua partnersuhteid Põhjamaade ettevõtetega.

Üritus on suunatud ettevõtetele, kes soovivad siseneda Jaapani turule ja edukalt müüa oma tooteid. Oodatud on ettevõtted, kes müüvad disanitooteid, tehnoloogilisi vidinaid ja muid erisuguseid väikekaupu.

Soovi korral on peale webinari võimalus ettevõtjatel Yoshi Kosugega eraldi kohtuda. Sooviavaldused esitada tsubasa.yoshito@eas.ee, kohtade arv on piiratud 10 ettevõteni.

Ürituse kohta saab lisainfot küsida EASi Aasia keskuse Jaapani eksperdilt Tsubasa Yoshitolt, tsubasa.yoshito@eas.ee


Päevakava

10:00 Avasõna ja tutvustus

10:10 “Japan Market Entry” - Yoshi Kosuge, Monordi Ltd.

11:30 Kokkuvõte



Osalemistingimused

Webinaril osalemine on tasuta, kuid vajalik on eelregistreerimine. Eelregistreerimine lõpeb 09. aprill.

Üritust kaasrahastab Euroopa Liidu Regionaalarengu Fond.

Register to event

X