Seminar „Eesti mahetoodete võimalused Prantsusmaa ja Suurbritannia turgudel”

Eksport, Ettevõtlus, Ettevõtte areng


Aeg
21. september 2017 kell 10:00 kuni kell 17:00
Asukoht
Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus (Lasnamäe 2)
Keel
Eesti keeles, Inglise keeles
Korraldaja
Mari Abel, Ettevõtluse keskus, EAS, mari.abel@eas.ee


EAS kutsub Eesti ettevõtjaid seminarile „Eesti mahetoodete võimalused Prantsusmaa ja Suurbritannia turgudel“. Oodatud on ettevõtted, kelle sortimendis on ökoloogilised või looduslikud toiduained, toidulisandid, tervisetooted, kosmeetika, puhastustooted jne.

Seminaril esinevad Prantsusmaa ja Suurbritannia eksperdid ja praktikud. Oma kogemusi jagavad Eesti ettevõtted, Eesti mahemajanduse programmi hetkeseisust räägib Organic Estonia. Prantsusmaa ja Suurbritannia majandusest ning eripäradest annavad ülevaate EASi ekspordinõunikud.

 

Seminari välisesinejad

Al Overton omab 15-aastast töökogemust mahetoodete ketis Planet Organic Ltd (www.planetorganic.com). Alates 2015. aastast juhib ta ettevõtte ostujuhtide meeskonda. Planet Organic´u näol on tegemist kuulsuste poolt armastatud Londoni poeketiga, mis varustab jõukates linnaosades eneseteadlikke tarbijaid, kes eelistavad ökoloogiliselt puhtaid tooteid. Al Overton annab ülevaate Planet Organic´u ostuprotsessist, konkurentsist mahetoodete turul ja tootegruppidest, millel näeb oma poeketis potentsiaali.

Aurélien Van Berten on agentuuri Wabel (www.wabel.com) kaasasutaja ja COO. Wabel on alates 2010. aastast spetsialiseerunud uute ärivõimaluste loomisele, viies kokku erinevate riikide tootjaid ostujuhtidega. Tänaseks on Wabel tõusnud suurimaks „sourcing“ute vahendajaks, omades kontakte ca 5000 ostjaga ja 8000 toiduainete, jookide, kodukeemia ning hügieenitoodete tootjaga, keskendudes järjest rohkem mahesortimendile. Toetudes oma pikaajalistele suhetele Prantsuse ostujuhtidega, räägib Aurélien Van Berten prantslaste tarbimisharjumustest, nõudlusest  ning võimalustest suurtes jaekettides ning mahetoodetele spetsialiseerunud poodides.

Mediascore Food on üle 30 aasta esindanud Prantsusmaal välismaiste toiduainete- ja jookide kaubamärke nii suurtes jaekettides kui ka spetsialiseeritud poodides. Samale omanikule kuuluva n-ö uute toodete inkubaatori Fooding Company eesmärgiks on leida Prantsuse turu jaoks tugeva potentsiaaliga innovaatilisi tooteid. Mediascore Food / Fooding Company esindaja räägib sellest, kuidas nad oma sortimenti uusi tooteid valivad ning tõusvast nõudlusest mahetoodete turul.



Päevakava

Programm



Osalemistingimused

Seminaril osalemiseks on vajalik eelregistreerumine hiljemalt 17. septembril.

Registreerun

 

Seminari rahastab Euroopa Regionaalarengufond. Seminaril osalemine on tasuta.

X