Õpitoad „Saksa e-kaubanduse turuplatvormid ja veebiturundus“

Aeg
10. märts 2021 kell 11:00 kuni kell 13:00
Asukoht
Veebiseminar Zoom keskkonnas
Keel
In English
Korraldaja
Enterprise Estonia


Kutsume Eesti ettevõtteid Saksa e-kaubanduse õpitubadesse:

03.03. Turuplatvormid Amazon, Zalando, About You, Otto – kuidas teha õige valik, et müüa kasumlikult ja saavutada pikaajaline kasv?

10.03. Veebiturundus Saksa turuplatvormidel. Milliseid tööriistu kasutada, et jõuda listitoodetest hea nähtavusega müüvate kaupadeni?

Jätkuks 24. novembril toimunud veebiseminarile „Saksa e-kaubanduse võimalused ja väljakutsed Eesti eksportööridele“, pakuvad õpitoad võimalust saada rohkem teada e-kaubandusest Saksa turul, sealsetest turuplatvormidest ja veebiturundusest.

Turuplatvormid domineerivad juba täna paljudes e-kaubanduse sektorites ja nende osatähtsus aina kasvab. Saksamaal on  kokku üle 200 turuplatvormi, millest suurima turuosaga on Amazon (>40 %), järgnevad OTTO, Zalando. Kuna valik on suur, tuleb oma tootele/teenusele leida sobivad platvormid. Seejuures tuleb arvesse võtte mitmeid aspekte:

  • Kas platvormi operaator on ise samaaegselt ka kaupleja ja konkurent?
  • Kui paljud ja millised konkurendid on seal juba aktiivsed?
  • Kas seal on minule sobiv klientuur?
  • Milliseid logistika lahendusi pakutakse?

Oluline on ka teada, kuidas platvormi kasutajatest saavad minu toodete ostjad? Kuidas saan end turuplatvormil nähtavaks teha, kasvatada oma brändi tuntust ja müüki? Kuidas kasutada Euroopa üleseid võimalusi, mida turuplatvormid äri rahvusvaheliseks skaleerimiseks pakuvad.

Praktilises osas on osalejatel võimalus kandideerida oma toote/teenusega case study`iks ja lasta seda eksperdil analüüsida ning leida sellele sobiv turustrateegia. Tesises õpitoas on võimalik kandideerida case study`ks neil, kellel on oma Amazoni või mõne muu platvormi pood juba olemas ja lasta seda eksperdil analüüsida ning saada nõuandeid, kuidas saavutada paremat nähtavust, kuidas kasutada reklaamivõimalusi jne.  Case study juhtumid võetakse ette saabumise järjekorras.



Päevakava

3. märts 2021

VeebiseminarMarketplace Mix: Amazon, Zalando, About You, Otto  - How to select the most suitable marketplaces to gain quick wins and build long-term growth?”

Programm

11:00 Avasõnad, Leana Kammertöns, EASi ekspordinõunik Saksamaal

11:05   "How to best set-up a multi-channel strategy for German market – Amazon, Zalando or real.de?", Mareike Thomas, LIEVD UP kaasasutaja, D2C kaubamärgistrateegiate agentuur

12:05   "Best Practice: Success story of LOOV Food – organic Nordic superfood company", Liis Kalvik, ekspordijuht, LOOV Organic OÜ

12:25   Küsmused-vastused

12:50  Kokkuvõte, Leana Kammertöns, EASi ekspordinõunik Saksamaal

13:00 Veebiseminari lõpp

 

10. märts 2021

VeebiseminarOnline Marketing on German Marketplaces: Which tools to use to move from listed products to visible products with sales?”

Programm

11:00 Avasõnad, Leana Kammertöns, EASi ekspordinõunik Saksamaal

11:05   "How to increase visibility/sales and how to best use Marketplace EU set-up to scale business?", Mareike Thomas, LIEVD UP kaasasutaja, D2C kaubamärgistrateegiate agentuur

12:05   "How to use Amazon Marketplace most effectively?", Mareike Thomas, LIEVD UP kaasasutaja

12:25   "WHO CARES? The meaning of branding and positioning for your business",    Anti Jürgenstein, loovjuht, Optimist Group OÜ

12:45  Küsimused-vastused

13:00 Veebiseminari lõpp



Osalemistingimused

Veebiseminaril osalemine on tasuta, kuid vajalik on eelregistreerimine päev enne üritust (ankeet allpool).

Veebiseminar on järelvaadatav EASi Youtube'i kanalist. 

Seminari rahastatakse Euroopa Regionaalarengu Fondi vahenditest.

Register to event

X