Veebiseminar „Establishing your products and brand within the German e-commerce market: Amazon, Zalando, real.de or Otto – How to choose the right marketplace mix & boost your visibility/sale?“

Aeg
3. märts 2021 kell 11:00 kuni kell 13:00
Asukoht
Veebiseminar Zoom keskkonnas
Keel
In English
Korraldaja
Enterprise Estonia


EAS kutsub Eesti ettevõtteid Saksa e-kaubanduse õpitubadesse:

03.03. „Turuplatvormid Amazon, Zalando, About You, Otto – kuidas teha õige valik, et müüa kasumlikult ja saavutada pikaajaline kasv?

10.03.  Veebiturundus Saksa turuplatvormidel. Milliseid tööriistu kasutada, et jõuda listitoodetest hea nähtavusega müüvate kaupadeni?

Jätkuks 24. novembril toimunud veebiseminarile „Saksa e-kaubanduse võimalused ja väljakutsed Eesti eksportööridele“, pakuvad õpitoad võimalust saada rohkem teada e-kaubandusest Saksa turul, sealsetest turuplatvormidest ja veebiturundusest.

Turuplatvormid domineerivad juba täna paljudes e-kaubanduse sektorites ja nende osatähtsus aina kasvab. Saksamaal on  kokku üle 200 turuplatvormi, millest suurima turuosaga on Amazon (>40 %), järgnevad OTTO, Zalando. Kuna valik on suur, tuleb oma tootele/teenusele leida sobivad platvormid. Seejuures tuleb arvesse võtte mitmeid aspekte:

  • Kas platvormi operaator on ise samaaegselt ka kaupleja ja konkurent?
  • Kui paljud ja millised konkurendid on seal juba aktiivsed?
  • Kas seal on minule sobiv klientuur?
  • Milliseid logistika lahendusi pakutakse?

Lisaks on oluline teada, kuidas platvormi kasutajatest saavad minu toodete ostjad? Kuidas saan end turuplatvormil nähtavaks teha, kasvatada oma brändi tuntust ja müüki? Kuidas kasutada Euroopa üleseid võimalusi, mida turuplatvormid äri rahvusvaheliseks skaleerimiseks pakuvad.

Praktilises osas on osalejatel võimalus kandideerida oma toote/teenusega case study`iks ja lasta seda eksperdil analüüsida ning leida sellele sobiv turustrateegia.

Samuti on tesises õpitoas võimalik kandideerida case study`ks neil, kellel on oma Amazoni või mõne muu platvormi pood juba olemas ja lasta seda eksperdil analüüsida ning saada nõuandeid, kuidas saavutada paremat nähtavust, kuidas kasutada reklaamivõimalusi jne.   



Päevakava

Mõlema päeva täpne programm selgub peagi.

 

 

Mareike Thomas

An eCommerce Expert with multi-channel D2C focus.

As ex-Amazonian, I had the chance to advise multiple manufacturers and brands while building their Amazon success story. Over the years, I had the chance to develop my expertise across multiple marketplaces to consult well-known brands building their D2C strategies. The shift from offline to online as well as from pure B2B to D2C requires an overall evaluation of a company’s set-up. I enjoy working together with brands from different branches to guide them through the process. As co-founder of LIEVD UP I have developed Amazon specific services which are extended by D2C consultancy projects.

 



Osalemistingimused

Veebiseminaril osalemine on tasuta, kuid vajalik on eelregistreerimine päev enne üritust (ankeet allpool).

Veebiseminar on järelvaadatav EASi Youtube'i kanalist. 

Seminari rahastatakse Euroopa Regionaalarengu Fondi vahenditest.

Register to event

X