Saksamaa sihtturuseminar „Toiduturu globaalsed trendid ja väljakutsed. Eesti tootjate Saksamaa turule sisenemine koos mahesortimendi väljaarendamise võimalustega.“

Eksport


Aeg
1. detsember 2016 kell 10:00 kuni kell 16:00
Asukoht
Hotell Euroopa
Keel
Eesti keeles, In English
Korraldaja
Assistent


EAS korraldab koostöös Eesti Toiduainetööstuse Liidu, Organic Estonia ning Eesti Põllumajandus-Kaubanduskojaga Eesti toiduturu ettevõtjatele Saksamaa sihtturuseminari. Osalema on oodatud kõik, kes kavatsevad Saksamaale eksportida, luua mahetoodete sortimendi või kes soovivad kuulda sealse turu eripäradest.

Seminar toimub 1. detsembril Tallinnas Hotell Euroopa Lääne-Euroopa saalis aadressil Paadi 5.

Saksamaa praktikute, Eesti ettevõtete ning EASi Saksamaa ekspordinõuniku poolt seminaril käsitletavad teemad:

  • Toiduturu trendid maailmas.
  • Potentsiaalsed toiduained ja joogid Saksamaa turule.
  • Saksa turu populaarsemad nišitooted: funktsionaalsed toidud, valmistoidud, taimetoidud, vegan ning mahe- ja ökotoidud.
  • Saksamaa erinevused võrreldes teiste Euroopa Liidu riikidega.
  • Toodete pakendamise ja märgistuse nõuded Saksamaal.
  • Saksa turule sisenemine regionaalselt või väikeste supermarketikettide kaudu suurima jaeketi näite põhjal.
  • Orgaanilise toidu sektori jätkuv kasv Saksamaal ning antud toodete impordivajadus.
  • Eesti praktikute näited Saksamaale eksportimisel.
  • Strateegiad Eesti toidutööstusettevõtetele Saksa turule sisenemiseks.
  • Suurtööstuse koostöövõimalused väiketootjatega sortimendi laiendamise eesmärgil.

 

mahe-eesti-logo-transpEL_Regionaalarengu_Fond_horisontaalneeesti_toiduainetoostuse_liit



Päevakava

  • Kevin Sarrwat on tuntud müügi- ja kaubamärkide spetsialist, kes on keskendunud nišitoodete võimalustele ning Saksamaa regionaalsetele turgudele. Alates 2012. a on ta kaasasutaja ning partnerina olnud seotud Blickfald Marketing´iga. See on Edela-Saksamaa noor, kasvav ja innovatiivne agentuur, kes aitab ettevõtetel planeerida Saksa turule sisenemist.
    Kevin Sarrwat selgitab, miks on Saksamaale eksportimine nii erinev Rootsi või Soome müümisest. Ta jagab praktilisi soovitusi, mis on mõeldud just Eesti ettevõtetele, kes soovivad Saksamaa turule siseneda.
  • Diana Schaack on üks tähtsaimatest Saksamaa orgaaniliste toodete spetsialistidest. Vähestel on nii head teadmised Saksamaa turu arengust ja suundadest, samuti sellest, millistes sektorites vajab Saksamaa täiendavat importi, et rahuldada turu vajadusi.
    Diana Schaackil on teaduskraad agrotehnika valdkonnas ning tal on enam kui 13-aastane spetsialistitöö kogemus nii avalikus kui erasektoris. Ta on kirjutanud palju erialaseid artikleid ning olnud sage esineja konverentsidel nii Saksamaal kui mujal maailmas. Diana Schaack keskendub oma ettekandes Eesti ettevõtete võimalustele kasvaval Saksamaa orgaaniliste toodete turul.
  • Kristian Schnack on EASi ekspordinõunik Saksamaal. Olles pärit Kanadast, on tal laiaulatuslik kogemus ekspordi ja investeeringute ning rahvusvahelise äri alal. Soovides, et Eesti ettevõtteid saadaks Saksa partneritega kohtudes edu, annab Kristian Schnack nõu toodete pakendamiseks ja märgistamiseks, mis sobilikud just Saksa turule.
  • Siim Kabrits on Organic Estonia idee algataja ning ettevõtja, kelle igapäevaseks tegevuseks on Eesti loodutooraine eksportimine Jaapani ja Hiina farmaatsia- ning Euroopa toiduainetööstustele. Samuti on ta loodusfarmaatsia ettevõtte OÜ Chaga üks asutajatest.
  • HeyDay Organic´u esindajalt kuuleme, kuidas neil on seni oma külmpressitud ja pastoriseerimata mahemahlade müük Saksa turul läinud ning millised on nende edasised plaanid seal.


Osalemistingimused

Seminaril on osalemine tasuta. Vajalik on eelregistreerimine hiljemalt hiljemalt teisipäevaks, 29. novembriks.


Seotud teenused
X