Koolitus: eksport digiajastul

Eksport


Aeg
12. aprill 2018
Asukoht
Tallinn, Toom-Kooli 17
Keel
Eesti keeles
Korraldaja
Marge Pihlapuu, marge.pihlapuu@eas.ee, tel: 6279421


Kuidas saada infomüras tähelepanu? Kuidas õige sihtgrupini jõuda ja kliendivõrgustik üles ehitada? Vaatame, mis võimalusi pakuvad blogid, Google, Youtube, Twitter, Facebook, LinkedIn, Instagram jt kanalid ning mis reegleid peaks sotsiaalmeedias järgima.

Koolituse ajaline kestvus on 8 akadeemilist tundi.

Koolitaja Taavi Tammpere.  Praktikud Jakob Saks ja/või Kriss Soonik.

Koolituse elluviimisel on Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse partneriks Eesti Kaubandus-Tööstuskoda. Koolitus on rahastatud Euroopa Liidu Regionaalarengu Fondist.



Päevakava

Päevakava on leitav Eesti Kaubandus-Tööstuskoja kodulehelt



Osalemistingimused

Koolitusel saab osaleda vähemalt 15 ettevõtet, maksimaalne osalejate arv ühest ettevõtest on 2 inimest.  Oodatud on omanikud, juhid ning spetsialistid.

Koolitusele ootame osalema eelkõige ettevõtteid, mis on:

  • tegutsenud vähemalt 3 aastat
  • ekspordile orienteeritud
  • huvitatud baasteadmiste saamisest tootearenduse kohta

Osalemistasu on 50 € + KM osaleja kohta.

Koolitusel ei saa osaleda:

  • põllumajandustoodete esmase tootmise ettevõtted;
  • kalandus- ja vesiviljelusvaldkonna ettevõtted;
  • tubaka ja tubakatoodete valmistamise, töötlemise ja turustamise ettevõtted;
  • hasartmängude ja kihlvedude korraldamise ettevõtted;
  • raskustes olevad ettevõtjad, mis on sellisena määratletud liidu riigiabi eeskirjades (Komisjoni määrus (EL) nr 651/2014 artikli 2 punktis 18).

Kasulikud materjalid

Registreerumise tähtajaks on 11.04.2018.

Registreeri koolitusele siin.

X