Eksport
Kuidas saada infomüras tähelepanu? Kuidas õige sihtgrupini jõuda ja kliendivõrgustik üles ehitada? Vaatame, mis võimalusi pakuvad blogid Google, Youtube, Twitter, Facebook, LinkedIn, Instagram jt kanalid ning mis reegleid peaks sotsiaalmeedias järgima.
Koolituse ajaline kestvus on 8 akadeemilist tundi.
Koolitaja Taavi Tammpere. Praktik Jakob Saks.
Koolituse elluviimisel on Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse partneriks Eesti Kaubandus-Tööstuskoda. Koolitus on rahastatud Euroopa Liidu Regionaalarengu Fondist.
Päevakava on leitav Eesti Kaubandus-Tööstuskoja kodulehelt
Koolitusel saab osaleda vähemalt 15 ettevõtet, maksimaalne osalejate arv ühest ettevõtest on 2 inimest. Oodatud on omanikud, juhid ning spetsialistid.
Koolitusele ootame osalema eelkõige ettevõtteid, mis on:
Osalemistasu on 50 € + KM osaleja kohta.
Koolitusel ei saa osaleda:
Kasulikud materjalid
Registreerumise tähtajaks on 06.03.2018.
Registreeri koolitusele siin.