Koolitus: e-kaubandus rahvusvaheliste e-poodide kaudu

Eksport


Aeg
11. oktoober 2018
Asukoht
Tallinn, Toom-Kooli 17
Keel
Eesti keeles
Korraldaja
Marge Pihlapuu, marge.pihlapuu@eas.ee, tel: 6279421


GRUPP ON TÄIS!

Kuidas saada oma toode Amazoni müügile? Mis on suurte e-poodide eelised ja puudused? Vaatame koos üle logistikaküsimused, tarnetingimused ja ladustamise.

Koolituse ajaline kestvus on 8 akadeemilist tundi.

Koolitajad Egle Raadik ja Jakob Saks.

Koolituse elluviimisel on Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse partneriks Eesti Kaubandus-Tööstuskoda. Koolitus on rahastatud Euroopa Liidu Regionaalarengu Fondist.



Päevakava

9.00 Registreerimine ja kohv
9.30 Rahvusvahelised e-kaubanduse kanalid (2 AT)
Ülevaade erinevatest rahvusvahelistest e-poodidest
Rahvusvahelise E-kaubanduse kanalite plussid ja miinused
Millised on e-kaubandusele esitatavad nõuded
11.00 Praktiku kogemuslugu (1AT)
Praktik räägib sellest, kuidas Rabacondal on õnnestunud oma tooted rahvusvahelistesse e-poodidesse müügile saada ning milliseid muutusi see ettevõtte siseselt nõudis.
11.45 Lõunapaus
12.30 Praktilised lahendamist vajavad küsimused rahvusvaheliste e-poodide kaudu müümisel (2AT)
E-kaubanduse logistika. Kuidas tagada tänapäevaste kliendiootustele vastava tarnelahenduse korraldamine e-kaubanduses. Kas kasutada oma ladu, sisseostetud kolmandaosapoole laoteenust, Amazon FBA teenust, vms?
Digiturundus e-kaubanduses: Kuidas saavutada oma veebipoele ja Amazoni listingule LIIKLUS (traffic), st külastajad. Millisest allikatest külastajaid tuleks. Kuidas kasutada otsimootorioptimeerimist (SEO), koostöö blogijatega ja teisi tasuta tööriistu külastajate tekitamiseks. Kuidas kasutada tasulisi meetodeid (PPC, bännerid, jms). Kuidas integreerida sotsiaalmeedia kanaleid e-kaubanduse stimuleerimiseks
14.00 Praktiku kogemuslugu (1AT)
Praktik räägib e-poega seonduvate praktiliste küsimuste lahendamisest oma kogemuse näitel.
 
14.45 Kohvipaus
15.00 Koolituspäeva kinnistav praktiline ülesanne ning praktiku kogemuslugu (2AT)
praktiku kogemuslugu, mis inspireerib osalejaid ka ise e-poodi looma välisturule minekul
Grupitöö, mille käigus mõeldakse välja sobivaim platvorm grupi poolt valitud toodetele ja pannakse kirja tegevuskava
16.30 Koolituspäeva lõpp

 



Osalemistingimused

Ühel koolitusel saab osaleda vähemalt 15 ettevõtet, maksimaalne osalejate arv ühest ettevõtest on 2 inimest.  Oodatud on omanikud, juhid ning spetsialistid.

Koolitusele ootame osalema eelkõige ettevõtteid, mis on:

  • tegutsenud vähemalt 3 aastat
  • ekspordile orienteeritud
  • huvitatud baasteadmiste saamisest tootearenduse kohta

Osalemistasu on 50 € + KM osaleja kohta.

Koolitusel ei saa osaleda:

  • põllumajandustoodete esmase tootmise ettevõtted;
  • kalandus- ja vesiviljelusvaldkonna ettevõtted;
  • tubaka ja tubakatoodete valmistamise, töötlemise ja turustamise ettevõtted;
  • hasartmängude ja kihlvedude korraldamise ettevõtted;
  • raskustes olevad ettevõtjad, mis on sellisena määratletud liidu riigiabi eeskirjades (Komisjoni määrus (EL) nr 651/2014 artikli 2 punktis 18).

Kasulikud materjalid

X