Koolituse eesmärk on:
- Tõsta Eesti ettevõtjate teadmisi ekspordist, arendada koostööd Eesti ettevõtjate vahel ning luua eeldused ekspordikäibe ning kõrgema lisandväärtusega toodete ja teenuste osakaalu suurendamiseks.
- Anda ettevõttele teadmised ja oskused, kuidas oma kodulehte võimaliku müügikanalina (sh ekspordimüügis) kasutada ja kuidas see ettevõtte jaoks parimal viisil tööle panna.
Läbitavad teemad:
- Millised on erinevad kodulehtede ülesehituse võimalused, mis toetavad ettevõtte müügitegevust?
- Kuidas muuta koduleht välisturule sobivaks?Miks on koduleht eelduseks välisturule minekul?
- Millised on head ja halvad näited kodulehtedest ja nende analüüs?
- Mida võimalik klient otsib esmajoones kodulehelt?
- Kust saada abi töötava kodulehe loomiseks ning mis on hinnad?
- Praktiku kogemus: kuidas ettevõttes on koduleht aidanud kaasa müüginumbrite suurenemisele ning milliste muudatustega kodulehel see saavutati?
Koolituse lõpetanu teab:
- Kuidas teha koduleht, mis toob kontakte välisturult?
- Missugune info ja kuidas esitatuna on oluline välisturul?
- Kuidas kasvatada 'conversion'i?
- Kuidas oma ettevõtte koduleht välisturule sobivaks teha?
- Kust saada abi töötava kodulehe loomiseks ning mis on hinnad?
Ekspordivaldkonna koolituste sarja kutsus EAS ellu Euroopa Regionaalarengu Fondi vahenditest. Vaata kõiki ekspordikoolitusi www.eas.ee/ekspordikoolitused