Jaapani sihtturu e-kaubanduse teemaline seminar

Eksport, Ettevõtte areng


Aeg
2. november 2017 kell 09:45 kuni kell 12:00
Asukoht
TBA
Keel
Eesti keeles, In English
Korraldaja
Kai Kreos, Aasia Infokeskus, kai.kreos@eas.ee


EAS koostöös Jaapani juhtiva e-kaubanduse platvormi Rakuteniga kutsub ettevõtteid osalema 2. novembril toimuvale Jaapani e-kaubanduse teemalisele sihtturuseminarile. Seminar on suunatud Jaapani turust ja e-kaubandusest huvitatud ettevõtetele.

Jaapan on maailma suuruselt neljas e-kaubanduse turg, mille eeldatav suurus ületab 2018. aastaks 122 miljardi dollari piiri. Tegemist on suure potentsiaaliga turuga – umbes 70% jaapanlastest kasutab e-kaubandust ning seejuures on sealsetel tarbijatel kasvav huvi välismaiste kvaliteetsete toodete vastu. Selleks, et Jaapani turul edukalt müüa, on aga vaja teadmisi nii sealse turu ja tarbija kui ka e-kaubanduse eripärade kohta.

Jaapani e-kaubanduse teemaline seminar annab ülevaate Jaapani e-kaubanduse turust ning sellest, kuidas kasutada ära Rakuteni veebiplatvormi võimalusi, et teha Jaapanis edukalt äri. Seminar katab ka teemasid nagu tarbijate harjumused ja eelistused ning annab juhiseid, kuidas Jaapani turule e-platvormide kaudu siseneda.

Seminari viib läbi Katsuhiko (Ken) Kayama (Assistant Manager of Overseas Sales Strategy, Rakuten Inc.), kes ühineb sessiooniga läbi Cisco veebisüsteemi.



Päevakava

Ürituse programm



Osalemistingimused

Seminaril osalemiseks on vajalik eelregistreerumine hiljemalt neljapäeval 26. oktoobril.

REGISTREERUN

Seminaril osalemine on ettevõtetele tasuta. Üritust finantseerib Euroopa Liidu Regionaalarengu Fond.

X