EASi turismiarenduskeskus annab hoogu Soome, Läti, Leedu ja Poola turistidele

30.06.2021

Sel nädalal alustab Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EASi) turismiarenduskeskus (Visit Estonia) kõiki meedialiike hõlmavate kampaaniatega Soomes ja Lätis ning digi- ja sotsiaalmeedia kampaaniatega Leedus ja Poolas. Kampaaniad kestavad augusti keskpaigani.

„Sel ajal kui Eesti turismifookusega ettevõtete tegevus oli põhimõtteliselt halvatud, käis EASi turismiarenduskeskuses kibe töö, et valmistada ette nii juba käimas olev kalambuuridel põhinev siseturismi kampaania kui ka välisturgudele suunatud suuremad kampaaniad. Olime madalstardis, et alustada välisturgude suurte kampaaniatega esimesel hetkel kui turism enam vähem mõistlikel alustel võimalikuks osutub ja tundub, et nüüd ongi see hetk käes,“ kommenteeris EASi turismiarenduskeskuse direktor Liina Maria Lepik.

Visit Estonia reklaame võib kohata Soomes ja Lätis nii tänaval, televisioonis, ajakirjas, ajalehes, raadios kui ka digikanalites. Soome turule suunatud kampaania „Lähde Viroon. On sen aika!“ kutsub üles avama meeli ning tundma, nägema, maitsma, leidma ja kogema erilisi elamusi, mida Eestil on pakkuda. Läti turule suunatud kampaania kannab sõnumit „Naudi kiirustamata. Puhka Eestis“ - eestlased pole mitte aeglased vaid oskavad elu nautida.

Leedulasi kõnetame digi- ja sotsiaalmeedia kampaaniaga „Selle suve suund – Eesti“, mis pakub põhjalikku ülevaadet Eesti eri piirkondadest ja vaatamisväärsustest. Fookuses on loodus, kultuur, toit ja majutus, praktilised soovitused ja toredad faktid Eestist. Kas teie näiteks teadsite, et leedulasi elab Eestis umbes sama palju kui karusid, keda saab siin ka kenasti vaadelda?

Poolakaid kostitame kampaaniaga „Puhkus mere ääres Eesti rütmis“, mille fookuses on Eesti saared ja Pärnu, Tallinn ning Tartu. Meri on meil poolakatega ühine ja Eestil on poolakate silmis mitmeid eeliseid: meie rannad on võrdlemisi vaiksed ja siin on ruumi, mereäärseid linnu kaunistavad maalilised alleed ja promenaadid ning kõik asub väga lähedal, seega on lihtne planeerida oma mitmekesist puhkust iseseisvalt ja spontaanselt.

Lisaks suurejoonelistele Eestit kui turismisihtkohta tutvustavatele kampaaniatele välisturgudel viib Visit Estonia 2021. aastal välisturgudel ellu ca 20 lõpptarbijatele suunatud digi- ja sotsiaalmeedia kampaaniat ning muid turundus- ja kommunikatsioonitegevusi. „Tahame maksimaalselt hoolitseda oma külaliste heaolu eest siin Eestis ja seepärast oleme oma turundustegevustesse kaasanud ennekõike just need Eesti vastutustundlikud turismiettevõtted, keda tunneb ära tarbijamärgise „Siin on turvaline“ järgi,“ lisas Lepik. Märgist saavad taotleda kõik vastutustundlikud majutus- ja toitlustusasutused, muuseumid ja turismiatraktsioonid, konverentsi- ja seminaripaigad ning sündmused, mis kinnitavad, et järgivad kõiki Terviseameti juhiseid koroonaviiruse leviku tõkestamiseks. Tänaseks on märgisega liitunud juba enam kui 1100 teenusepakkujat.

EASi turismiarenduskeskuse projekte kaasrahastab Euroopa Regionaalarengu Fond.

X