EAS kutsub ettevõtteid osalema Jaapani sihtturu e-kaubanduse seminaril

Jaapan on maailma suuruselt neljas e-kaubanduse turg, mille eeldatav suurus ületab 2018. aastaks 122 miljardi dollari piiri. Tegemist on suure potentsiaaliga turuga – umbes 70% jaapanlastest kasutab e-kaubandust ning seejuures on sealsetel tarbijatel kasvav huvi välismaiste kvaliteetsete toodete vastu. Selleks, et Jaapani turul edukalt müüa, on aga vaja teadmisi nii sealse turu ja tarbija kui ka e-kaubanduse eripärade kohta.

Tule osale EASi Jaapani sihtturu e-kaubanduse teemalisel seminaril ja saa rohkem teada Jaapani e-kaubanduse spetsiifikast ning sellest, kuidas enda tooteid Jaapanis müüa. Seminar annab ülevaate Jaapani turu eripäradest, tarbijate harjumustest ja eelistustest ning annab konkreetsed juhised, kuidas Jaapani suurima e-kaubandusplatvormi Rakuteni kaudu enda tooteid müüa.

Seminar toimub 2. novembril 2017 Tallinnas EASi peahoone kuuendal korrusel (Lasnamäe 2, Tallinn).

Seminari viib läbi Rakuteni esindaja Jaapanist Katsuhiko (Ken) Kayama, kes osaleb sessiooniga läbi Cisco veebisüsteemi. Üritus toimub inglise keeles.

Ürituse programmi ja Jaapani eksperdi tutvustuse leiate SIIT.

Seminar on rahastatud Euroopa Liidu Euroopa Regionaalarengu Fondist. Seminaril osalemine on ettevõtetele tasuta.

Huvilistel palume end eelnevalt ürituse veebilehel registreerida hiljemalt 26. oktoober 2017.


Lisainfo:

Kai Kreos
Aasia infokeskus
kai.kreos@eas.ee
https://www.eas.ee/eksport-jaapanisse/

Viimased uudised

X