EAS: e-teeninduse süsteem on ajutiselt üle koormatud, taotlusi saab esitada ka e-posti teel

11.05.2020

Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EAS) e-teeninduse kaudu turismiettevõtete kriisitoetuse ja väikeettevõtja kahjude hüvitamise toetuse taotluste vastuvõtt on seoses suure taotlemise mahuga ajutiselt häiritud. EAS tegeleb probleemi lahendamisega, lisaks iseteeninduskeskkonnale on taotlusvorme võimalik saata ka e-posti teel.

Süsteem on ajutiselt üle koormatud, sest ettevõtjate huvi taotluste esitamise vastu on erakordselt suur. Ettevõtjatel, kel ei õnnestu EASi iseteeninduskeskkonnas taotlust esitada, palume digiallkirjastatud taotluse koos lisadega saata aadressile taotlus@eas.ee. 

EAS vabandab kõikide ettevõtjate ees, kelle taotluse esitamisel esines tehniline tõrge.

Vastavalt valitsuse kinnitatud määrustele menetletakse taotlusi esitamise järjekorras. EAS tagab, et seda nõuet järgitakse nii iseteeninduskeskkonnas kui ka e-postiga saadetud taotluste puhul.

Taotluste esitamise ja toetuste täpsete tingimuste kohta leiab info EASi kodulehelt: www.eas.ee/covid-19-toetused/

X