A A A

Selgus viis tugevamat Ajujahi viimases voorus esitatud projekti

12. märts 2012

Ajujahi teise kandideerimisvooru esitatud 30-st küpsest äriideest valis žürii välja viis poolfinaali edasipääsejat: Achoo tööalane sotsiaalvõrgustik, Grillcube grillimislahendus, G-notepad aiandusmärkmik, Healthiest.mobi terviseanalüüsi mobiilirakendus ja Margn majandustarkvara väikeettevõtetele. Ajujahi ellukutsuja on EAS Euroopa Sotsiaalfondi vahenditest.

Esimesest ja teisest voorust on praeguseks sõelale jäänud kokku 25 meeskonda, mis võistlevad omavahel 22. märtsil toimuvas vahefinaalis kaheksa finaalikoha eest. Kõik kaheksa finalisti saavad enne lõppvõistlust 2000 eurot, mida oma idee arendamiseks kasutada.

Ettevõtluskonkursi Ajujaht eesmärk on aidata noori talente uuenduslike ettevõtete loomisel. 95 000-eurose auhinnafondi panevad tänavu kokku Eesti edumeelsed ettevõtted ja organisatsioonid: SEB Pank, ABB, Webmedia, Skype, NASDAQ OMX, Technopolis Ülemiste, Tallinna Teaduspark Tehnopol, Briti Nõukogu, KredEx, Terviseparadiis, Heateo SA, Avision, MarkIT, Advokaadibüroo Borenius, Tallinna ja Tartu linn. Ajujahi aitavad ellu viia BDA Consulting, Invent Baltics ja Connect Eesti.